Pink Bobblehead Bunny
Blogger Tips and Tricks

Thursday 12 March 2015

FAMILY TREE PART 3

okay, dalam entry sebelum nih, story pasal anak first Paan n Mar, Harraz bersama keluarga dia yg besar tuh..wuuu. Now, err, anak second mereka. Macam malas pulak nak story, haha. Tapi, nnti merajuk pulak, err, ye ye je nak merajuk bagai, ok melebih.. =.=


"Tadaa,, comel kan yg pakai baju kurung tuh,,haha. okay perasan -.-"

"Aku tak tau camne pulak boleh termasuk dalam scandal ini,,=_=  yang pasti, bukan aku yg start semuanya ..haha,,well, bende ni buat aku teringat dekat sorang mamat dekat highschool. Perangai mereka sebijik, figura pun. Haihh, kelakar pulak, sebab mamat tu pun ngaku aku ni wife dia, tapi second wife. Dalam kes nih, newlywed couple kata mereka..huwaa..eee..but,disebabkan ianya fake so aku pun wat dunno jep..haha.."


Faiq, at first, ingatkan student cina, tp, melayu rupanya, Islam pulak tuh,,haha.,kecewa jap sebab baru nak berlagak dengan kawan lama aku sebab aku satu kelas dengan mamat cina..Tu lah, niat dah tak baik..isk..isk..Masa mula2, biasa jer, aku takut nak cakap ngan dia, sebab aku kan memang tak biasa cakap dengan lelaki,Dia bising sangat-sangat-sangat dalam kelas.Nampak tak betapa banyak nye 'sangat' kat situ,,Well, dia jugak seorang yang bijak, straight A's SPM,,kau ada? okay aku takde..Malu pulak kawan dengan budak bijak nih,,haha, Kalau dia bercakap kan, mulut tu mesti tak boleh stop, bercakap je keje,Dalam kelas, tak kisah lah kelas apa. .dia akan gelak sorang2, suddenly, maybe seronok tengok orang lain tido or buat perangai pelik, aku pun selalu kene gelakkan dengan dia..huwaa..Disebabkan aku duduk depan dia,  so setiap hari tengok dia buat bende yang sama -_-||,Ada orang kata,biasanya org yg happy2 nih, panas baran,opss,yeah! That's true! Dia ar, takut kot kalau tiba2 mood dia ter twist, angin kencang pun terus bertiup, Maybe stress, ye lah, dia dapat a lot of depression sebab semua bende dia nak handle, apa2 jer kitorang akan suruh dia, eh ye ke? ntah..And Dia jugak sangat peramah, ye lar, sebabtu ramai peminat kan? aku tau sape minat dia..tapi tak nak bg tau,,yang pasti, bukan aku..haha..Disebabkan dia peramah, dia sangat rapat dengan Miss Kay, siap pergi BBW sama2 lagi..

Aku nak cakap, dia memang mengingatkan aku dekat someone, aku dah pernah cakap kat dia, nak citer jugak ke kat sini, hehe,,ok aku cerita, dulu kan, ada someone tuh suka kacau aku, start dari Form 4, dia budak pandai, well SPM hari tuh dia dapat Straight A's for 11 subject..Budak science stream..Sama macam kes Faiq, aku tak tau apa alasan dia nak kacau aku, maybe sebab aku senyap sangat kot, Dia kan bila nampak jer aku, dia akan panggil nama aku dengan excitednya,,haha,,And, he also assumed me as her wife, see?  Lebih kurang je kan? Tapi,  setiap kali dia kacau aku,  aku selalu wat derk jer.. Malas nak layan,  haha.. So,  bila bende nih jadi lagi,  aku pun tak kisah sangat.. Tak de apa2 perasaan pun,  dulu.. Yup,  ada sikit.. Kot.. >_< now,  aku okay..Cuma,  dulu aku memang rasa dipermainkan, diperbodohkan sebab entah lah.. Dia buat aku ni macam tempat untuk hilangkan stress dia,  haha.. Dia berjaya,  aku tak.. Tapi,  biarlah.. Aku suka tengok orang lain bahagia.. Walaupun aku sendiri yang kecewa,, cehhhhh.. Bermadah pulak... Sorry.. 

As for Faiq,  thanks for every single thing that you have done to me.. Buat surprise birthday.. Tu memang terharu,  sebab dulu hanya bestfriends aku je yg sambut birthday.. Yang lain tuh.. Hmmm.... Tapi,  korang memang terbaik..Hah,  thanks sbb treat aku tiramisu  haha... Kawan2 aku waktu tu semua fikir lain.. Haha.. Aku tak fikir apa2 pun.. Hope kau bahagia n berjaya di dunia dan akhirat.. Thanks bagi aku experience yg sangat kelakar.. Haha.. Tiba2 rasa rindu nak kene kacau lagi.. ≥﹏≤ okay.  That's All.. 

"Tolong jaga kawan aku yang comel tuh,  kalau korang memang ada jodoh,  jangan lupa jemput aku.. Hihi.. Nak seat special tau.. ^ω^..."

Err,  lupa pulak nak tanya..Bila kau nak ceraikan aku?   -_-|| hahaha.. Mesti kau bosan dengan ayat nih.. Ada aku kesah? Hah..nak bagitau, aku tak pernah ada gambar berdua-dua dengan lelaki.. Family photoshoot tu lah first time bagi aku.. Haishh..  Semakin nakal pulak rasa.. Maafkan aku,  Allah..╥﹏╥...

Kitorang tak de gambar kontrovesi... 



"Boooooooo..........."


hahahahahahahahaha
terpaksa〒_〒


to be continued.........




1 comment:

  1. Yes! I know it about 'the one'-Mr Triple A- in our high school. Hehe 0_o

    ReplyDelete